Za stručnjake zaštite na radu

Osnovna funkcija aplikacije je asistirati stručnjacima zaštite na radu u svakodnevnom radu i olakšati provođenje njihovih poslovnih procesa. 

Glavne mogućnosti aplikacije su:

    • praćenje rokova (o isteku uvjerenja, zaštitne opreme, liječničkih pregleda itd.)
    • automatsko popunjavanje obrazaca (ozljeda na radu, EK kartona i sl.)
    • generiranje izvještaja (koji se mogu grupirati i filtrirati prema vašim trenutačnim potrebama)
    • stvaranje digitalne arhive (pohranjivanje dokumenata u obliku priloga uz zaposlenike, strojeve, radno mjesto itd.)
    • automatsko ažuriranje sa zakonskim propisima (vaša aplikacija uvijek će biti u skladu sa važećim propisima u RH)
    • vođenje evidencije o teorijskom i praktičnom osposobljavanju
    • kontrola prava pristupa samo određenim dijelovima aplikacije od strane unutarnjih i vanjskih korisnika (npr. ovlaštenih tvrtki i sl.)
    • omogućavanje dostupnosti svih podataka bez obzira na vrstu uređaja (PC, laptop, tablet, smartphone), vrstu operativnog sustava (Windows, MAC, Linux...) ili internetskih preglednika
    • Generiranje interne dokumentacije i izradu zapisnika prema predlošku korisnika
    • Provođenje eLearning oblika osposobljavanja uključujući i provođenje testova za vlastite radnike ili suradnike vanjskih tvrtki